Bestilling

KØB trin-for-trin

Find den ønskede vare.

Kom varen i indkøbskurv ved at klikke på symbolet "Læg i kurv".

Derefter kan du fortsætte din søgning, hvis der skal handles mere.

Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, kan du henholdsvis slette på slet-knappen eller rette i boxen med antal. 'Opdater kurv', hvis du vil se prisen efter ændringerne.

Herefter går du til kassen. Skærmbilledet hedder "Gå til kassen".

På næste skærmbillede vælger du betalingsform og forsendelse.

Herefter skal du indtaste kundeoplysninger og eventuel anden leveringsadresse. Klik "Forsæt".

Bekræft ordre - opsamling af bestilling og en data du har indtastet.

Din bestilling bliver først afsendt, når du klikker på "Afslut køb". Hvis du inden da forlader siden, er købstransaktionen ikke gennemført.

Systemet sender dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail du har opgivet under kundeoplysninger.

Når din bestilling er ekspederet, får du igen en elektronisk meddelelse.

 

For hjælp/FAQ tryk her!

 

Betaling

Stellinishop.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Stellini krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

 

Levering

Stellini bruger Post Danmark til levering af pakker. Alle ordre over 500 dkr incl moms leveres fragtfrit i danmark.
Alle ordre afgivet inden kl 14.00, vil blive afsendt samme dag, med mindre du får besked om andet.
Rettidig levering forudsætter dog at Post Danmark overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Danmarks kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer.
Stellini kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark. Er den pakke som er afsendt fra Stellini udeblevet i mere end 5 hverdage, efter at du har modtaget en mail fra Stellini, med informationer om at din pakke er overdraget til Post Danmark, bedes du venligst kontakte os så vi efterlyse pakken hos PostDanmark. Kan du efter modtagelse af pakken, konstatere at denne er beskadiget eller emballagen er brudt og der mangler indhold i pakken, så reklamer straks på dette hos os.

Levering til Bornholm og visse små øer er ikke omfattet af Post Danmarks målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 dage. Stellini tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering.

Der leveres ikke til Færøerne, Grønland og udlandet.

Ved valg af "Afhentning hos Stellini"

Vare bestilt inden kl 14, kan afhentes efter kl 14 samme dag.
Hvis der ønkes og afhente tidligere kan vi kontaktes på Tlf 63121446, og høre om der er mulighed for det.

   
Reklamationsret

Stellini yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Stellini indenfor rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. I forbindelse med reklamationssager afholder Stellini returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Stellini
Cikorievej 80
5220 Odense SØ
Email: shop@stellini.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Stellini har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto.
 

Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages eller fra den dag du modtager ordrebekræftelsen, hvis du modtager denne efter varerne. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Fortrydelse kan også ske ved at nægte modtagelse af varen eller ved at aflevere varen personligt til Stellini. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. For praktiske detaljer - se punktet "Reklamation og varereturnering".

 

 

Der tages forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser, samt for udsolgte varer. Vi forbeholder os ret til at ændre priser og tekster uden varsel.